miercuri, 14 septembrie 2011

N.O.T.D. :D:D:D

Hello girls.!!!

               Stiu ca  am cam lipsit in  ultima perioada de pe blog,  dar sincera cam nu am avut de ales.   M-am mutat intr-un sfarsit in Oradea si din pacate nu am avut net , bine nici acuma nu am ..dar  o prietena a fost foarte dragutza si mi-a imprumutat putin laptopul pentru a face o postare ..


        Si ca sa  nu o mai lungesc atat  am sa va arat ultimele modele  ce  le-am realizat in ultimele  2 saptamani.. .

     Sper  sa va  placa :D:DD: ....  Si acuma pozele!!!





  V-am poopat :

20 de comentarii:

  1. Cam putine ai facut in 2 saptamani :P
    Oricum stii ca imi plac modelele..mai ales al doilea ca l-ai incercat prima data pe mine :D
    poop :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...cam putine :D:D:D.....nu prea am avut nici timp ...si nici chef pe caldurile astea.

    Ma bucur mult ca iti plac ....te pup :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. dragute modele :)
    - la primul ti-au iesit frumos conturati fluturasii, dar la french se mai poate lucra..dar iti vei forma dexteritatea in timp ;)
    - al doilea este cel mai dragalas si ti-a iesit foarte frumos :D deja french-ul este mult mai fain ;)
    - dar ultimul nu prea este pe gustul meu, pare prea incarcat de puncte :D - poate mergeau flori colorate doar pe doua unghii, iar pe celelate sa lasi cate o florica roz sau albastra (este doar o sugestie :D)

    oricum felicitari pentru modele :* m-am uitat si la altele din urma si sunt foarte faine :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ms mult pentru sfaturi mad@ .


    mie im plac unghiile foarte colorate si incarcate:D:D:D:D:

    Dar fiecare cu gustul ei :D

    iti multumesc inca o data :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. welcome back. Dragute unghiutele:)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult de tot al doilea model, primul e dragut iar ultimu nu e pe gustul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dia: :D:D:D

    Pinky: Ma bucur mult ca iti place :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. :D imi place enorm primul model!:D il ador:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar foarte dragute modele, mai ales al doilea.

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi plac toate 3 modelele!
    Fluturasii sunt atat de dragalasi si delicati,modelul cu flori rosii este parca desprins dintr-un tablou pe care l-am vazut odata iar floricelele micute sunt atat de dragalase si vesele incat nu le pot rezista.

    RăspundețiȘtergere