marți, 24 aprilie 2012

N.O.T.D Blue Glitter

       Hey  fetelor !

              De  cand    mi-am inceput  eu noua  "afacere "     am  reusit  sa   aplic  unghii cu gel catorva   fete  ,  mai  exact  4  la numar :D !   Sunt tare  mandra  de  acest  lucru  ....  oricum inca nici nu imi vine sa cred ca  am ajuns  ca  eu sa  aplic unghii cu gel :))  .

              Modelul  de  astazi  este facut  unei colege  din echipa .  Unghiile  sunt  ale  ei  ,  eu  doar  i-am aplicat  2  straturi  de gel , modelul si un topcoat uv .   A  zis  ca  isi  doreste   ca  modelul  sa  fie  ceva  de genul "sclipici pierdut " .  Eu  zic  ca  a  iesit destul  de ok  ,  iar  ei  i-a  placut foarte  mult  .  Pana  la urma asta  conteaza  ,  sa  multumesti  clienta :D !

            I-am  facut  si o pozica :

           Sper   sa va  placa  .   Iar daca   doriti  sa va arat   vreun tutorial  la oricare manichiura  realizata  , nu ezitati  sa-mi cereti acest lucru !

             Pupici :*:*  !

5 comentarii: