luni, 1 august 2011

Si uite ca m-am hotarat!

Mi-a luat ceva timp pana am ajuns sa ma decid sa-mi fac un blog :).Am terminat si eu cu liceul,iar aceasta vara este una extrem de plictisitoare pentru mine. Urmaream si eu ceva bloguri inainte,in special al unei prietene si vreau sa stiti ca imi facea mare placere sa citesc postarile voastre. Probabil va intrebati ce o sa cuprinda acest blog. In urma cu vreo 2 saptamani ,vazusem pe un blog o fata care  posta poze cu picturile care le realiza pe unghii. Mi se pareau atat de dragute , incat am zis sa incerc si eu. Asa ca, cam intr-o saptamana mi-am imbunatatit colectia de lacuri si am inceput  si eu sa pictez, si ce sa vezi ,surpriza....chiar ma pricep la asa ceva :) . Deci ca sa va raspund , in acest blog imi voi expune ideile  despre arta picturii pe unghii  :), pentru ca eu chiar o consider o arta,ceva ce nu fiecare reuseste decat daca are multa rabdare si mult timp :) (asa cum am eu momentan ) . Acest lucru va fi in prim plan, dar probabil voi posta si alte lucruri care nu tin neaparat de unghii .
De acum in colo nu imi ramane decat sa astept commenturile voastre , si sa va cunosc cat mai bine :) .
 Diana.

4 comentarii:

  1. Mult mult succes pe viitor:*
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. dedeea: multumesc foarte mult .. pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un inceput pentru orice iar daca apare o ocazie numai buna pentru a intra in lumea manichiurilor si a decorarii si ingrijirio unghiilor,sper sa raspunzi afirmativ caci cred ca astfel ai imbina utilul cu placutul.Bafta multa iti urez din inima!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar iti multumesc foarte mult pentru acest coment....dar idealul meu in viata depinde de altceva ...si chiar voi face si o postare despre ceea ce imi doresc eu de la viata :D...
    multumesc inca odata

    RăspundețiȘtergere