joi, 4 august 2011

N.O.T.D plants vs zombie :D.....and pink design

Hello girls!!!

      Astazi am sa va arat cateva poze cu 2 manichiuri . Una dintre ele este foarte haioasa, inspirata de la jocul Plants vs. Zombie ,joc  pe care cu siguranta il cunoasteti  toate . Ma tot gandeam ce sa aleg, cu ce sa va mai amuz , asa  ca m-am decis pana la urma ....Va pun si pozele acum ....



    Daca doriti sa  va faceti si voi asa ceva pe unghii si nu stiti cum ...lasati-mi un comm si promit ca am sa fac un tutorial...:*:*



      BUN...Si acum cea de-a doua ....care din punctul meu de vedere este foarte dragutza...doar ca din pacate numai dupa ce am facut pozele am observat ca eram putin murdara in jurul unghiilor cu lac alb,dar sper sa nu bagati asta in seama. Culmea e  ca cu ochiul liber nu am observat ca sunt murdara .. . dar probabil blitzul a facut sa se vada si cea mai mica imperfectiune...Sper sa ma iertati ...plz..:P...
   Si acum pozele :D...


   Sper ca va placa...
        Pupici!!!!

10 comentarii:

  1. :D Funny prima si super a doua. Good job:*

    RăspundețiȘtergere
  2. The first one is very funny! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte amuzant primul model, noroc pe tine ca ai lac galben :P

    A doua manichiura imi place fff mult, nu stiu cum nu am gasit-o pana acum ca te puneam sa mi-o faci mie :P
    pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda noroc cu Dia ca am galben:P...

    Nici o problema cutzi ca am sa-ti fac aceea manichiura data viitoare knd vi la mine ...
    te pooop

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faine sunt, imi place in mod special cel cu roooz :X iii:X te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca iti plac :d..
    Te pop si eu

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar as vrea sa vad tutorial pentru ambele te rog,daca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu cea mai mare placere ela am sa fac la ambele ...Iti multumesc pentru vizita :D ..:**:*:*

    RăspundețiȘtergere