marți, 29 noiembrie 2011

Fetelor.....Un mic ajutor??? !!!!!!


          Hey!

                Am  nevoie  putin  de ajutorul  vostru .  Mi s-a   cam terminat  fondul de ten si  sunt nevoita  sa-mi achizitionez unul nou.    Pana  acuma am folosit fdt  de la  Maybelline Affinitone dar  tare  mult  as vrea  sa-l mai schimb putin....
     
              Tenul  meu  este  unul foarte gras (din pacate) si  de parca  asta  nu  ar  fi fost  de ajuns  am  si cosuri . Pot  sa spun  ca  m-am inteles destul  de bine  cu affinitone,  acopera  bine  , persista destul de mult ,  insa  nu  ma  ajuta  deloc  in ceea  ce priveste sebumul.  Cam dupa  vreo ora  de la aplicare sunt mai rau  ca un stroboscop  :)):)) ..   De  aceea   cer putin ajutorul  vostru ....Sa-mi spuneti voi ce  fond de ten folositi ca  sa-mi fac si eu  ceva idei,  sau  daca  stiti  unul  care  s-ar  intelege  bine cu excesul de sebum  si cu cosurile  .....

                       Astept  sfaturile  si ideile  voastre !!!!!!

                                PUP !!!

4 comentarii:

  1. revlon color stay 15 spf protect normal to dry skin , si iti rec pt ten uscat..tocmai pt ca nu ingrasa...fata de cel pt ten gras..e un paradox..al acestui fond de ten..una peste alta..e cel mai bun fond de ten..pe care l-am incercat vreo data! si crede-ma ca am incercat...destule :))) inclusiv cel de mai sus..care nu e deloc indicat unui ten gras :)..parerea mea...si nu am ten gras..ci uscat...dar cind am fol acest fond de ten al tau, mi-a ingrasat mult tenu..:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai tocmai ce ziceam si eu de acest fond de ten ...cam intr-o ora tenul devine ultra gras, in rest era OK.

    Ms mult Andayn!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema cu cosurile o am si eu. Mai degraba cu tenul gras. De vreo 2 saptamani folosesc o pudra, mai absoarbe sebumul; nu mai luceste asa urat fata. Nu prea ma pricep la fonduri de ten...

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar si daca folosesc pudra ...in vreo ora sebumul apare din nou ...Nush ce sa ma mai fac ....Si am facut si o gramada de tratamente dar cred ca degeaba , cosurile sunt prezente mereu .

    Imi pare rau ca si tu ai probleme cu cosurile , nasoala treaba asta /

    RăspundețiȘtergere