luni, 28 noiembrie 2011

.... Prea frumos ....

            Buna  fetelor.   Stiu  ca lipsesc mult de pe blog ,  dar sincera acum de cand am inceput si eu facultatea nu prea  mai am timp , iar atunci cand am timp sunt prea obosita pentru a mai face ceva  ( cine e  la facultatea EFS stie despre ce vorbesc)  .   Ma uitam la niste poze  foarte dragalase  si am  vrut  sa vi le arat  si voua ...








Cred ca  nu trebuie sa  fi iubitor de animale  ca sa iti placa  aceste poze ...


 V-am poopat :*:*:*:  !!!!!!

8 comentarii:

  1. Sunt frumoase pozele, dar puteai sa faci cateva si cu animalele tale, alea putine:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):))....Probabil voi face saptamana aceasta cateva poze cu pisicutzele mele daca tot am atata timp :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase animalutele!

    Abia astept sa vad si pisicile tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pisicutele au fost slabiciunea mea toata viata ;)) Imagini ca acestea ne fac ziua mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :D:D:D.... Cat de curand va urma o postare cu pisicutzele mele ... si crede-ma ca am destule :)):))

    RăspundețiȘtergere