vineri, 23 decembrie 2011

Christmas N.O.T.D + Primul meu cadou

 

      Buna  Fetelor  !!!!! <3<3<3<3

              Stiu  ,  stiu  ....am lipsit  cam  mult,  dar asta  nu inseamna ca  nu v-am urmarit :D:D:D  ....Pur si  simplu nu am avut   ce arata ,  plus  ca unghiile  imi sunt  foarte  micutze  :(:(  ...

              Ieri am   sosit  si  eu  la casuta  mea cea  draga  .....si...pam pam  pam...iubitul  meu  ma astepta  cu  un cadoas  :D:D:D.....  stia  si  el  ca imi  doresc  foarte  mult  acest cadou :D  

              Cadoul :


    Hihi  :D:D:D....   setul  mult  visat  de  culori acrilice .....plus  3  pensule care  sunt  absolut superbe ....Am  fost  foarte  fericita  si  chiar daca  nu  am unghii  le-am  desfacut  rapid  si mam  pus  pe treaba  ....   

             Acest  set  de acril  da...intr-adevar  iti  usureaza  foarte  mult  munca dar acum  trebuie sa invat  sa le manuiesc mai bine :D

                 Bun ...deci dupa  cum ziceam   chiar  daca  am  unghii micutze  ...am zis   hai  sa   fac  si eu totusi  ceva  si sa va  arat  si voua....



          Stiu  stiu...inca  mai trebuie  sa invat  despre  felul  cum se  folosesc...:D....sper  sa  evoluez...si astept  tare  mult  sa-mi creasca  unghiile :D:D

                Ce parere  aveti.....?? :D      

  Va  pooop   ....si   va  doresc  Sarbatori Fericite....iar  Mosul sa nu uite  de  voi ,  sa va aduca  tot  ceea ce visati ...  :*:*:*:*
                    

10 comentarii:

  1. frumos cadou ai primit :* sa le folosesti cu placere si sa faci cat mai multe modele :D Sarbatori fericite si tie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute modelele! Sarbatori fericite!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur mult pentru tine! Un cadou a fost taiat din Wishlist :D Foarte frumoase si modele de pe unghiute :*:*:*
    Iti doresc un Craciun fericit alaturi de cei dragi :*:*:*
    Te pup dulce :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana intr-adevar un cadou a fost taiat de pe lista :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  5. wwwwwoww:X Sa le folosesti sanatoasA:X

    RăspundețiȘtergere