luni, 26 decembrie 2011

N.O.T.D. - Butterfly :D

          Hello  girls....!!!


                 Astazi  e  o zi  foarte  frumoasa aici  la noi ,  soarele  imi  bate-n  geam  iar  eu  sunt  foarte  fericita :D:D......Cred  ca  acum  toata  lumea  e  fericita  dupa  ce  Mosul  a  trecut  pe la  fiecare  :D:D:D

                 Acum vreau  sa va arat   modelul ce  l-am  realizat  putin mai  devreme   ...si pe care  pur  si simplu il ador...:D:D:D......  Cred  ca  am mai facut eu  fluturasi pana acum ...dar acestia mi-au iesit  cel mai frumos..

            Pozele:


 

                  Va  plac ???     Sunt  si foarte  usor de facut :D:D:D        

  V-am poopat :*:*:*  !!!

14 comentarii:

  1. Foate frumosi :X Imi plac mult de tot! Si eu ador sa fac fluturasi ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms mult si ma bucur ca iti place sa faci fluturasi Mad@

    RăspundețiȘtergere
  3. ....Stiam ca si tu o sa vrei :D:D...pai knd ne intalnim sa-mi aduci aminte sa-mi aduc "sculele" :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un talent extraordinar! Fluturasii sunt superbi :) Ai multa rabdare si indemanare! Felicitari! Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms mult Oana...te poop si eu Ș*Ș*Ș

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte dragutz,sa faci cat mai multe modele :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Anetta iti multumesc....Numai sa am timp si modelele vin singure :))

    RăspundețiȘtergere